HPE Pointnext Tech Care Essential Service Post Warranty - Laajennettu palvelusopimus - osat ja työ - 2 vuotta - on-site - 24x7 - vasteaika 4 h malleihin ProLiant ML30 Gen10 Plus, ML30 Gen10 Plus Entry, ML30 Gen10 Plus Performance

HPE Pointnext Tech Care Essential Service Post Warranty - Laajennettu palvelusopimus - osat ja työ - 2 vuotta - on-site - 24x7 - vasteaika 4 h malleihin ProLiant ML30 Gen10 Plus, ML30 Gen10 Plus Entry, ML30 Gen10 Plus Performance H41QXPE
Kirjaudu
Tiedot
0 varastossa
Saatavuusarvio: 31.7.2024
Hewlett Packard EnterpriseValmistajaHewlett Packard EnterpriseUNSPSC
81111811
Tuotenumero
H41QXPE
 
Yleistä
Sisältää huollonOsat ja työ
SijaintiOn-site
Sopimusaika2 vuotta
Vasteaika4 tuntia
Huollon saatavuus24 tuntia päivässä / 7 päivää viikossa
Tiedot
Huolto ja tukiLaajennettu palvelusopimus - osat ja työ - 2 vuotta - on-site - vasteaika 4 h (etäisyys asiakkaan luota - 160 km) - saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai - sunnuntai
Tekninen tuki - puhelinneuvonta - 2 vuotta - vasteaika 15 minuuttia - saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai - sunnuntai - vakavuustaso 1
Tuotetietotuki - tiedon perussaanti - 2 vuotta
Tekninen tuki - etädiagnoosi - 2 vuotta
Tekninen tuki - visuaalinen kauko-ohjaus - 2 vuotta
Uusien versioiden päivitys - 2 vuotta
Tekninen tuki - puhelinneuvonta - 2 vuotta - vasteaika 1 h - saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai - sunnuntai - vakavuustaso 2/3
Laajennettu palvelusopimus - osat ja työ - 2 vuotta - on-site - vasteaika 8 h (etäisyys asiakkaan luota - 320 km) - saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai - sunnuntai
Tuotetietotuki - online-tuki - 2 vuotta
Yhteensopivuustiedot
Suunniteltu malleihinHPE ProLiant ML30 Gen10 Plus, ML30 Gen10 Plus Entry, ML30 Gen10 Plus Performance

 

Data-Enter Oy - Y-tunnus 0724728-4 - www.dataenter.fi - sales@dataenter.fi - 040 556 7500
Ostoskori
Verolliset hinnat
Tuotteet: 0 kplYhteensä: 0,00 €